• Organizations | Community | Activities

    Kejatuhan Uthmaniyah



    Mengikut program Zionis (kena baca Protocols of the Elders of Zion, sidang pertama secara terang-terangan Zionis di Basel, Switzerland tahun 1897, kalau tak silap yang diketuai Teodore Hertzl, sebab sebenar kejatuhan Uthmaniyah sehingga Jerusalem terlepas, tahun 1920an, Perisytiharan Balfour dan sebagainya), mereka MESTI memerintah dunia kerana itu kononnya hak mereka sebagai Bani Israel, bangsa yang terpilih. Tetapi ini bukanlah senang, mesti diterbitkan beberapa keadaan supaya lebih mudah pecah dan perintah.

    Maka pada awal tahun 1900an telah dirangka satu program terutama oleh seorang general dari Amerika bernama General Pike, bahwa tiga perang dunia MESTI diterbitkan sebelum mereka dapat betul-betul menggenggam seluruh dunia. Maka itu jadilah Perang Dunia Pertama yang natijah kejatuhan Uthmaniyah diikuti kejatuhan Mekah dan Madinah yang telah diperintah oleh keturunan Saidina Hassan selama 800 tahun kepada puak Wahabi dan keluarga Saud yang disokong British. Maka umat Islam seluruh dunia jadi anak-yatim kerana telah hilang kepala dan penaung zahir (Uthmaniyah) dan batin (Mekah dan Madinah di bawah Ahlul Bait).
    Natijah perang dunia kedua, dunia jadi bi-polar, Blok Komunis lawan Blok Kapitalis. Di samping itu wujud badan-badan berasaskan riba' yang menguasai dunia seperti World Bank dan IMF. Wujud juga negara haram Israel dengan sokongan PBB, yang tapak diwujudkan melalui naungan British dan Perisytiharan Balfour hasil kemenangan mereka dalam perang dunia pertama. Untuk pengetahun PBB adalah lanjutan League of Nations yang "diamanahkan" memegang Jerusalem selepas Perang dunia pertama.

    Maka selepas perang dunia kedua, dunia dipecahkan melalui ideologi kapitalis dan komunis yang menghasilkan banyak lagi ideologi sampingan seperti sosialis dan sebagainya. Ingat, kapitalis dan komunis sebenarnya diwujudkan oleh para pemikir Zionis selepas Revolusi Industri abad ke 18. Nampak bercanggah tetapi tujuannya sama, untuk memecah-belahkan umat.

    Sekarang mengikut program yang telah tertulis 100 tahun lalu, sudah sampai masanya untuk Perang dunia ketiga yang diisytiharkan melalui Peristiwa September 11, 2001. Tapi para cerdik-pandai Yahudi tahu tentang ramalan Rasulullah SAW tentang kebangkitan umat akhir zaman, melalui Timur diikuti bahagian Khorasan dan sebagainya.
    Lalu mereka cuba menakluki Nusantara melalui krisis kewangan 1992 tetapi kurang berjaya.

    Apapun, selepas September 11, Afghanistan jatuh, kemudian Iraq. Sekarang menunggu masa untuk jatuhkan Iran kemudian Syria. Indonesia hakikatnya telah terjelupuk selepas Suharto menanda-tanganai perjanjian IMF dahulu, Malaysia juga yang masih berdiri. Masalahnya mereka cuba cari jalan lain pula. Nak attack direct tak dapat. Kita dapat menepis melalui saluran diplomatik, juga melalui doa orang-orang alim dan para wali yang masih wujud. Dulukan Singapore pernah provoke suruh attack, Australia pula dok bising kononnya ada hak untuk menyerang sesuatu negara jika dia suspek ada terrorist, nak bawak armada navy US ke Selat Melaka kononnya untuk tangani lanun dan terrorist pun tak berjaya.

    Tapi tengok sekarang apa dah terjadi pada Malaysia? Berapa banyak company kita dah jatuh ke tangan Singapore, Temasek Holding. Siapa punya kerja. Singapore kan port Zionis Nusantara? Itupun tak faham lagi ke? OKlah...

    Ini satu cerita rahsia tetapi saya rasa patut didedahkan. Ikut program Zionis dan perkiraan falak mereka, Iran dah patut kena attack dekat dua bulan dulu. Kalau jadi, kemungkinan tercetus perang nuklear amatlah besar, maka faham-fahamlah apa akan jadi seterusnya.

    Masalahnya program ni dah lari budget n timing. Kuncu-kunci CIA, Mossad dan sebagainya, beribu-ribu yang masuk ke Iran untuk menimbulkan kekacauan, mensabotaj pertahanan dan mengapi-apikan pembakang untuk menggulingkan kerajaan hilang! Tak tahulah kena sembelih ke apa. Maka program dah lari... Ilmu falak sebenar ni macam ilmu nak naik bas ikut jadual lah. Kalau dah miss bas 6.30 pagi, terpaksalah tunggu next bus mungkin 7.30 pagi. Macam almarhum Haji Fahim, datuk Pak Lah, ketika diminta memilih tarikh kemerdekaan, dia sebut mesti dapat 31 Ogos 1957 kalau tak kena tunggu lagi berapa tahun lagi. Begitulah...

    Ingat tak dulu macamana kecohnya Amerika nak attack Iran tapi tak jadi-jadi? Sampai Israel tak sabar-sabar boleh isytiharkan mereka sendiri akan attack Iran kalau Amerika masih berlengah-lengah? Sekarang apa dah jadi? Kenapa cool-down pulak? Tukar cerita pasal Korea Utara lah, attack balik Semenanjung Gaza lah? Pasal tak puas hati dengan Hamas lah... Hah... Ini kes kena tunggu bas pukul 7.30 lah... Program dah lari. Kena tunggu next trip.. Apapun, Perang Dunia Ketiga adalah PASTI. Cuma tak dapat ditetapkan bila tetapi sudah dekat, sangatlah dekat...

    Kita cuma boleh berusaha dengan cara diplomatik dan doa untuk melambatkannya tetapi Yahudi memang dah tak sabar, takut program lari lagi.. Selama mana para wali di Nusantara boleh berdoa ia ditundakan? Sedangkan selagi itu, selagi tak perang, kemungkaran makin bermaharaja-lela. Segala fasiq, munafik, menari-menari buat maksiat main politik kaut harta rakyat, berjoget-joget mengejek - mana itu perang? Tak da pun? Kita mahu kumpul duit untuk hidup seribu tahun lagi, Horey!

    Orang-orang bodoh macam aku je yang tunggu penuh geram, bilalah nak dapat peluang untuk mendaulatkan kembali Islam supaya boleh muncul zaman keemasan yang dijanjikan. Sekarang ni orang dah berani challenge kat court, bodohkan mahkamah Syariah supaya boleh jadi murtad... Diheboh-hebohkan lagi supaya jadi isu besar... Kenapa? Siapa punya kerja? Kalau mahu, buat satu phone call je boleh kasi kes ni shut-up. Tetapi dibiarkan malah diwar-warkan bagi satu dunia dengar??

    Ah... Bersedialah untuk perang. Itu aja kata aku...

    0 comments:

    Followers

     

    Meet The Author

    Soon

    Visitor